AlphaWeb introduceert klantenpaneel

Door Arne Van Daele - 2 maanden geleden

Sinds de oprichting van AlphaWeb, struikelden we steeds opnieuw tegen hetzelfde probleem aan, namelijk: de algemene manier van communicatie.

Sinds 2019 tot vandaag steunde AlphaWeb op communicatie per e-mail en telefonisch contact. Wanneer documenten, afbeeldingen en andere belangrijke zaken gedeeld moesten worden met ons of omgekeerd, werd een e-mail verstuurd. 
Met de opening van onze nieuwe website, hebben we dan ook beslist dit probleem te elimineren door middel van het klantenpaneel. Het klantenpaneel maakt communicatie en overzicht omtrent de al dan niet lopende diensten makkelijker dan voorheen.

Vanaf heden kan je als klant van AlphaWeb ten alle tijden de vooruitgang en details van je project raadplegen, wanneer en waar je maar wilt.

Gepaard met de implementatie van het klantenpaneel, heeft AlphaWeb er ook voor gekozen gebruik te maken van TrustPilot. Hier kunnen bestaande en nieuwe klanten hun mening delen over onze dienstverlening. In de toekomst schakelen we echter over naar een eigen review-systeem die volledig samenwerkt met onze bedrijfswebsite.

In onderstaande video geven we je graag een rondleiding van ons klantenpaneel. Mocht je deze graag zelf eens kunnen testen, kunnen we zonder probleem een demo-account voor je aanmaken.